Bine ai venit,calatorule!

Din curiozitate, pentru o idee, pentru inspiratie, sau doar la nimereala, ai ajuns la blogul meu. Bine ai venit, rasfoieste cu rabdare, si...incanta-te. De simti tu altfel, nu-i nimic...inchide si-ti vei aminti....

Ies toate la lumina, pe rand.

miercuri, 18 decembrie 2013

O varsta de care unii se feresc.

Dar eu abia astept s-ajung la ea:)
 
Am planuri multe pentru aniversarea acestor 5 ani de cand am inceput sa descopar o alta eu, care a trecut prin multe trairi si transformari interioare si intamplari mai putin placute sau cele minunate- cele trei bucurii din viata mea.
 
Pana atunci, ma bucur sa imi regasesc blogul si mai ales sa va arat creatiile mele atat de diferite de ceea ce am facut pana acum. Toate datorate unor instrumente de lucru-minuni care mi-au infrumusetat mini-atelierul.
 
Pana la aniversarea celor 35 ai mei, am creat o felicitare pentru o fata care a zis ca nu se bucura prea tare ca ii are.
 
 
 


 
 
Ba eu zic ca trebuie sa ne bucuram de orice zi in care ne trezim si avem un rost. Sunt ani frumosi.
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu