Bine ai venit,calatorule!

Din curiozitate, pentru o idee, pentru inspiratie, sau doar la nimereala, ai ajuns la blogul meu. Bine ai venit, rasfoieste cu rabdare, si...incanta-te. De simti tu altfel, nu-i nimic...inchide si-ti vei aminti....

Ies toate la lumina, pe rand.

marți, 16 octombrie 2012

Te lasi purtat de val...sau nu.

Halloween

Alta sarbatoare importata. Am protestat vehement cand Valentine's s-a strecurat la noi pe piata(si-atunci eram indragostita!). Acum, de Halloween mi se parea oribil. Dar de la o vreme, vazand ca pana la urma sunt motive de petrecere si cum trebuie sa ne mai si distram, am inceput sa ma gandesc la diverse accesorii si costumatii pentru o seara, pentru o petrecere "mascata". Atata timp cat nu se depaseste limita bunului simt, sunt pentru!

Am inceput anul trecut, cu o brosa-clama. O fundita aparent simpla, cu dovlecei si ochi curiosi. O mica fantoma cu cap de dovleac face contrast. Are dimensiunile: lungime de 12 cm pe latime 5 cm.



Anul acesta, am mesterit la o bentita diferita, ce aduce a vrajitoare. Momentan am un model, insa pana in ziua petrecerii planuiesc sa le fac si pe celelalte doua pe care le am in proiect.

Ca suport pentru poza mi-a fost mama, insa la fel de bine pot fi purtate si de copii.



 

 
Pene, iarba, dovlecei, lilieci negri luciosi, tul si chef de joaca. Petrecere frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu